UPDATE 20 MARCH 2012: BEFORE THE END OF JUNE 2012, THIS SITE WILL BE FINALLY MOVING TO A NEW DOMAIN. THE PRECISE DATE AND DOMAIN WILL BE ANNOUNCED SHORTLY

UNDER CONSTRUCTION



THIS SITE IS UNDER CONSTRUCTION, SOME CHANGES ARE TAKING PLACE. SORRY FOR ANY INCONVENIENCES


SHORTLY, THIS WEBSITE WILL BE REDESIGNED SO THAT INFORMATION IS EASILY ACCESSIBLE. ALL INFORMATION ON WEBSITE IS BEING PROCESSED AND CHECKED

THANK YOU FOR YOUR PATIENCE


Meri Crîmâ

Meri Crîmâ
No sé como plicâlo, pero cuando cusho havlá' Llanito me siento'n casa, ê un fiilïng mu ueno, ê algo qu'ha cusháu tola vida. El Llanito ê paat de mi vida i de mi biiïng. Ête blog ê un regalo pa mi lánguïj, pa que siga lïvïng pa siempre.

Meri Crîmâ a tô mî riidäz


For translations click title

Merry Christmas
I don't know how to explain it, but when I hear Llanito being spoken I feel at home, it's a good feeling, it's something I have heard all my life. Llanito is part of my life and my being. This blog is a present for my language, so that it will continue living forever.

Merry Christmas to all my readers



Feliz Navidad
No sé como explicarlo, pero cuando oigo hablar llanito me siento en casa, es un sentimiento muy bueno, es algo que he oído toda la vida. El llanito forma parte de mi vida y de mi ser. Este blog es un regalo para mi idioma, para que siga viviendo para siempre.

Feliz Navidad a todos que me leen